قسمت پنجم - ایجاد پروژه در فتوشاپ

قسمت پنجم - ایجاد پروژه در فتوشاپ

ایجاد اولین پروژه در فتوشاپ

برنامه فتوشاپ رو اجرا میکنیم.صفحه ای مشابه صفحه ی زیر برامون باز میشه.(فتوشاپ من 2015 هستش . من به شما هم پیشنهاد میکنم که همینو نصبش بکنین)


اولین پروژه1


در این صفحه از منوی فایل گزینه ی نیو رو انتخاب میکنیم(شکل زیر).


نکته :  البته اینو هم بگم که میتونین با انتخاب کلید های ترکیبی (CTRL+N) هم یک پروژه جدید ایجاد کنید.



اولین پروژه2


بعد از انتخاب نیو ، پنجره ای مشابه شکل زیر برامون به نمایش درمیاد .

در این پنجره مشخصات پروژه ای رو که میخوایم باز کنیم رو وارد میکنیم مثل:

نام پروژه

اندازه پروژه

واحد اندازه پروژه (انتخاب میکنیم که واحد اندازمون چی باشه)

انتخاب مود رنگی (در قسمتهای بعدی درمورد مود رنگی بیشتر توضیح میدم)

رزولوشن پروژه

اولین پروژه3


و در مرحله آخر بعد از تکمیل مشخصات دلخواهمون بر روی دکمه ی OK کلیک میکنیم و در نهایت پروژمون ساخته میشهاولین پروژه4


به این ترتیب میتونیم یک پروژه ای رو توی فتوشاپ باز کنیم.

تمامی کارهای ما درون کادر سفید رنگ انجام داده خواهند شد و هرچیزی رو که بیرون اون اعمال شده باشه درکارمون ، در پایان کار دیده نمیشه.


موفق باشین.

۱ ۰ ۱ دیدگاه

دیدگاه‌ها (۱)

سایت باحال
www.musicgelyan.com

کانال باحال تلگرام
https://t.me/pack20400/1
با تشکر        

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

گرافیست شو

با سلام و عرض ادب و احترام خدمت تمامی عزیزان علاقه مند به گرافیک

هدف من در "گرافیست شو" حرکت گام به گام از صفر تا بی نهایت گرافیست شدن هست . من در کنار شما بصورت مرحله به مرحله به سمت جلو پیش میام تا یک طراح و گرافیست و حتی یک عکاس خوب و عالی و در عین حال "ویژه" ای بشین ، پس تا آخر این راه با من همراه باشین.

موفق و پیروز باشین

آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
بایگانی